Účelem těchto pokynů je popsat postup při zadávání závěrečných prací na Fakultě mechatroniky, informatiky a mezioborových studií. Pro zadání, zpracování a odevzdání závěrečných prací jsou vždy závazné:
- směrnice rektora č. 5/2018 (https://doc.tul.cz/113670 )
- směrnice děkana č. 1/2019 (https://www.fm.tul.cz/document/1296 )
Témata je možné zadávat od začátku května pro následující ak. rok.
Vedoucí práce má možnost, jak připravit téma práce
- zadáním tématu do fakultní aplikace BPDP (https://www.fm.tul.cz/bpdp )
- přímou domluvou se studentem na konkrétním zadání
V případě zadání tématu do BPDP vedoucí vyplní v aplikaci požadované údaje. Pokud si některý student téma vybere, domluví se spolu na upřesnění a stanoví dílčí body zadání. Dále se předepíše studijní literatura (alespoň 3 tituly) a definuje název tématu v českém a anglickém jazyce. Po té je potřeba zadat téma do IS/STAG. Podle domluvy se studentem je možné
- aby téma do STAGu zadal student. Vedoucí práce pak zadané téma ve STAGu zkontroluje (případně upraví) a schválí (!)
- zadat přímo do STAGu v roli vyučující (téma Zadané vyučujícím)
Pro téma zadané ve STAGu a schválené vyučujícím následuje schvalovací proces (garant oboru, vedoucí pracoviště a děkan - lze sledovat ve STAGu) a následně pověřený pracovník pracoviště převede Téma VŠKP na Kvalifikační práci (tím se z tématu stane skutečné zadání práce).
Pozn.: Pokud student neodevzdá práci v roce zadání (případně neobhájí práci u SZZ) a domluví se s vedoucím práce na pokračování beze změny zadání (v případě neúspěchu u SZZ je dáno doporučením komise), je možné místo opakovaného zadání Tématu VŠKP ve STAGu podat žádost o prodloužení doby platnosti zadání Kvalifikační práce. Žádost podá vždy student, a to pouze elektronicky prostřednictvím STAGu (jiný typ žádosti ...), přičemž se do Důvodu žádosti uvede celé jméno vedoucího práce s informací, že vedoucí s prodloužením souhlasí.
Pro větší přehlednost si můžete zvolit, které novinky a události se Vám budou zobrazovat.